czwartek, 1 stycznia 2015

Jaki był rok 2014?

Cześć dziewczyny!

Jestem tutaj nową redaktorką, z czego oczywiście bardzo się cieszę! Może znacie mnie z Lilla Lou lub Lilla Lou Teens jako Moshi, ale na prawdę jestem Kasia.
Dzisiaj chciałabym podsumować Wam mój rok 2014 z projektowaniem! To był wspaniały rok!
To co? Zaczynamy!

Styczeń 2014 - zaczynam projektować w szkicowniku Fashion, który dostała moja siostra. No nie wiem czy to mi wychodzi....:



Lipiec 2014 - po długiej przerwie bez projektowania rejestruję się na stronce Lilla Lou. Zauważam konkurs Travel, więc jadę do sklepu po ten szkicownik!:




Sierpień 2014 - udało mi się zająć 4 miejsce w konkursie Travel na Lilla Lou! Niesamowite wrażenia gdy przychodzi paczka! Oto jeden ze znajdujących się tam szkicowników!:





Wrzesień 2014 - dołączam do Lilla Lou Teens!




Październik 2014 (a właściwie ostatni dzień) - dostaję nowy szkicownik!:



Listopad 2014 - wygrywam w konkursach na forum w Dzień Użytkownika!



Grudzień 2014 - moje projekty są coraz lepsze! To zasługa (tylko że mam 24 a nie 12):





Następny post będzie szkołą rysowania, ale czego - to zależy od Was! Piszcie w komach!

                                                                                                Wasza Moshi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz