piątek, 12 grudnia 2014

Najlepsze projekty z lillalou-teens.pl

 


Hejka! Miałam dzisiaj w planach zrobić szkołę rysowania/ cieniowania włosów. Taką troszeczkę nietypową:) Ale niestety skaner odmówił posłuszeństwa. Jutro przyjedzie wujek i go naprawi. Taką mam nadzieję...
Postanowiłam jednak że post będzie.
Postanowiłam że pokażę najlepsze projekty jakie pojawiły się ostatnio na lillalou-teens.pl

 
Catty Night- praca na konkurs winter drems. Zapiera dech w piersiach:)
 
 
Bluevie - piękna oryginalna praca:) Przejścia pomiędzy kolorami po prostu REWELACYJNE! 
 
 
Keysha- Projekt mikołajkowy. Jak zwykle ślicznie. Każdy szczegół dopracowany. Pięknie:)
 
 
I znowu Bluevie. Włosy powalają, sukienka prześliczna:)
 
 
 
Urzekła mnie ta praca:) Delikatna i słodka:)
 
 
I znowu Keysha. Bardzo podobają mi się włosy i sukienka. Są ślicznie pocieniowane.
 
 
Tak pięknych i ciekawych sukienek dawno nie widziałam. Tyle szczegółów! Bomba!
 
 
Przecudna paca Kamoli. Idealnie wycieniowana sukienka. Piękne włosy:) Naprawdę ślicznie:)
 
 
Bo bez Sarawi się nie obejdzie. Jak zwykle od pracy bije profesjonalizm . Pomysł + wykonanie Sarawi= BOSKA PRACA.
 
 
 
 Nic dziwnego że persi zajęła I miejsce! To tło, ta sukienka, te włosy! Świetne!
 
 
Piękna praca w wykonaniu ♥Galaxy♥. Pomysł świetny, włosy naprawdę ładne. Szczególnie podobają mi się oczy.
 
 
Maniusia... Oj jak ja bym chciała twój talent! Boska, słodka praca!
 
 
 
I na koniec Lia! TE WŁOSY! Naprawdę są świetne:) Ogólnie piękna praca.
 
 
 
To na tyle. Oczywiście jest jeszcze więcej pięknych prac, ale naprawdę nie mam czasu już ich wstawić:(
 
Pozdrawiam
Anulak224

5 komentarzy: