niedziela, 30 listopada 2014

O rysowaniu portretów- czyli 5 najlepszych polskich blogów rysunkowych

 Hej! Dzisiaj poruszę temat mojej niedawno odkrytej wielkiej pasji: rysowanie portretów ludzi. Przed wakacjami natrafiłam na pewnego bloga i zaczęłam rysować (kupiłam nawet specjalną paczkę ołówków które mam zamiar zrecenzować). Po miesiącu rzuciłam portretowanie w kąt i zajęłam się martwą naturą oraz przyrodą. Jednak nie wytrzymałam i niedawno ponownie wyjęłam kredki polycolor do portretów i ołówki.

Jednak nie zamierzam opisywać tu swojego życia prawda?


Dzisiaj przedstawię 5 najlepszych moich zdaniem artystek/artystów, ich blogi i prace.



Wskazówki dla rysujących portrety i nie tylko | Ilojleen
 
1. Ilojleen 
 
Rewelacyjna artyska, która na swoim blogu wspaniale opisuje kredki i inne przybory do rysowania. Dzięki niej zakupiłam kredki coloursoft, które kocham. Dzięki niej zaczęłam również tworzyć portrety. Mój pierwszy portret był bowiem kopią jednej z jej prac. (rysowałam ją godzinę patrząc na komputer). Ilojleen przez wiele lat się rozwijała a jej najnowsze prace są po prostu jak zdjęcia.
 
Krótko mówiąc: najlepsza polska artystka.
 
Kilka jej prac:
 
Pies
 
 
Kot
I lost my hope
 
Więcej prac TUTAJ.
 
Podnieśliście już szczękę z podłogi?
Jeśli nie, to nie podnoście bo przed wami druga rewelacyjna, bombowa artystka:
miejsca i inne

Zdjęcie w tle
 
Nie warto jej opisywać... Bo słowa jej nie opiszą! Jej blog i prace... zapierają dech w piersiach. Natrafiłam na jej blog nie dawno i bardzo żałuję że nie spotkałam się z nim wcześniej! Jej praca jest u mnie na tapecie na telefonie, na tablecie...
 
Krótko mówiąc : artystka która... jest najlepszą polską artystką!
 
Kilka jej prac:
  



 
Więcej prac TUTAJ.
 
 
Naprawdę warto zajrzeć na jej pracę. Nie, nie dlatego żeby mieć myśli samobójcze typu :"czemu ja tak nie potrafię?". Po prostu trzeba popatrzeć na piękno.
 
 
Moja pasja, moje hobby.
 
Na jej blogu co prawda nie ma aż tak dużo opisów przyborów i technik ale jest to kolejna dziewczyna która ma niesamowity talent.
 
Kilka jej prac:
 
 
 
 
 
 
Więcej jej prac na blogu:)
 
 
Basia Michalska
 
 
Świetna artystka. Bloga znam dawno i często go odwiedzam... BO warto!
 
Kilka jej prac:
 
 
 
I....
 
 
 
Doggy
 
 
Moje serce podbiły zwierzaki narysowane przez tą artystkę.
Pozazdrościć talentu!
 
Kilka jej prac:
 
 
 
 
 
 
 
I co jak się Wam podobają ich prace?
 
Pozdrawiam
Anulak224
 

4 komentarze:

  1. Wszystkie prace są wspaniałe ! Co więcej jest mi niezmiernie miło znaleźć się w gronie Twoich ulubionych artystów. Bardzo dziękuję za ten zaszczyt :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę po Marcie - to zaszczyt znaleźć się w tak wąskim, ale zacnym gronie uzdolnionych ludzi :) Dziękuję bardzo za to wyróżnienie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej *0* Te prace są bajeczne ;3!
    (Piszę się Titolec, nie Tiolec chyba.. ;))

    OdpowiedzUsuń